Friday, December 18, 2009

# sesumpah airline #

ade ke patut, classmate aku ckp muke ku ini mcm 'sesumpah'??
haihh..
nakal ko skrg an!!!sape ajar???
kihkihkihkih...
sesumpah pun sesumpah lah...
but aku happy bile classmate sume dah mcm giler2 an..
bru lah happening ..kan kan kan...

balik plak akak ckp,
akak: dik , ko nk bce tak msg sesumpah??
aku: hah??? sesumpah?? ko nih nk perli ke pe??
akak: hah??
aku: tak lah, classmate sume panggil adik sesumpah!!..
akak: hahaaaaa..dgr lah ni dulu..

sesumpah di sumpah menjadi sesumpah yg telah disumpah oleh sesumpah untuk menyumpah..sesumpah yg telah bersumpah pd sesumpah yg menyumpah sesumpah ..jd, sesumpah yg telah tersumpah akan disumpah agar bersumpah dan menyumpah sesumpah yg bakal disumpah supaya sume sesumpah mkn sumpah atas sesumpah ...sumpah bce sakit
hati !!!!

haaa??
pe yg sebenarnye msg yg cube nk disampaikan??
aku pun xphm!!!
hahhaahaaaaaa..

No comments: