Sunday, December 20, 2009

alahaiii

haihhh...
hah, semalam jalan xingat dunia en!!! last2 balik KMM homewk belambak mcm xingat.. hahahaaaaa....pape ntah. sampai je mcm dah xbleh bla, bile bell ckp homewk banyak weyh..hah?? ain!!!! terus aku pegi bilik die. mcm biase lah kan, die xde kat bilik. outing. aku dah ke hulu hilir cari sape yg dah siap keje..ouhh!! faz ..singgah bilik die jap. bg hadiah. then terus tnye datul,
aku: datul, hmwk dah siap??!
datul: dah .sume kat am..
aku: hah?? am?? ok ,thnks..

terus fly kat bilik witch. am am am!!!
ieja: am kat toilet!!
aku: ok..
Am: hoii..
aku: ammmm......dah siap hmwk??nk pinjm..heheee
amm: nah amik ni..
then talk2 jap..
cite die ng bell kat MP semalam..

balik trus buat keje..
tp tp tp,,tetibe mcm confused!!
haaaa,,
nk wat yg mne dulu nih?? sume pun penting. nk hntr esk!! PLEASE,, help me!!!hah..padan muke ko an.. smlm shopping. hri nih dah mcm org tak brape nk waras..hahaaaamlm plak lapar sgt2. mandi, solat..then turun naik cri cerek.. LAPAR!!!.cri cerek..pastu jumpe kat aras 2..biar lah jap an..sempat plak tu singgah bilik bell, and selak magazine die..tgk balik cerek dah hilang.. haaaaa??? tolong!!!! cerek hilang.abis satu floor aku ketok pintu" cerek kat sini ke??" sume ckp xtau xtau xtau..abis tu?? xkan lah die jalan plak an??xlogik meh...last skali jumpe kat ujong dunia...bilik Ju!!! nk air bley x?? "boleh boleh".... after mkn, trus bukak buku.. tu pun xlame.. after five minute ada kuar gi bilik classmate die, aku trus menghadap laptop ada!!!
aku: ada pinjam. nk online..
ada: amik ah..
ape lg ann...

padahal hmwk satu lori..aku relax je...hish hish hish!!!!
maz, stop it ok!!! dah dah,, sambung buat keje...heheheheee
ok ok fine !!!disini saje ok...daa*

No comments: