Thursday, December 17, 2009

cuti!! :))

saat yg paling ditunggu-tunggu..
hahaaa walaupun cume 4 hari!!
aku tak kira.. pe nk kesah an..

walaupun sebenarnye nk dibenarkan balik, aku stiil nk blik jgak..
tp kali ni bpa ada amik..
heheeee...tetibe je ARMM ckp
armm: maz, ko x balik hri nih??
maz: boleh ke??
armm: boleh lah. pi lah jumpe cik azman.
maz: thnks armm..

pe lg an, trus text message kat ada
ada jom balik!!
hahaaaaa....
cian bpa ada, xpasal2 kene amik kitorg (aku,ada,dayah).
kihkihkih...

on da way balik,
kitorg mkn KFC.
baba ada belanje.
tp minum air ges lah plak..
aku dah terpikir
"mak aii abis lah aku, klau minum air pepsi nanti,
camne nk balik.. dah lah aku pening bile nk balik nanti..
phm2 je lah kn, jln kat sepang camne..
nk termuntah jgak td..tahan maz tahan !!!

haaahh...
akhirnye, smpi jgak kat umah!!!
wah ternaik balik lah kan tanduk aku !!
heheeeeee.....




cume mate je mcm xboleh bla...
ahaaa

No comments: