Tuesday, February 15, 2011

Masquerade Dinner

owkay, since tak de teman nak diajak bersembang, mari sembang sorang ye maz! let's talk bout our dinner last night. semua nampak sangat cantik. gorgeous! A3 penuh dgn bidadari yg cntik lg rupawan. hahaa :p ouhh yah!.FELO kami juga. hahaha.. tak sabar dah nak tngu baby die keluar... :)

ptg after practise tarian,
semua sibuk2 mandi. kami2 sibuk make up. thx IWAN! pndi awk make up.. cntik!! and saya la plg lmbt siap. sbb tlg roomate2 touch up sana sini. pki kn selendang juga. haha but at last, saya mcm org gila sume tak siap. seb baek shira tlg. :) after dinner, persembahan dr setiap aras, mcm2! best! (cume xde mood sgt).. last skali bergambar.. saat plg2 dinanti-nantikan. tp pic saya tak banyak. knpe??? sbb saya diluar dewan. tgh telefon someone... tak pela, gambar kat luar dwan and sepanjang balek blok pon da cukup bnyk. tu tak termasok lg, tyme posing2 kt bilik shira! ahahaa... bnyk n sgt klakar2.. mcm2 pose. :p sje. nak release tension skit. at least, bile gelak, lupe la kjap sume pnt and letih. saya senang hilang penat bila, saya happpy.. bahagia! wlpn sekejap. tp pic tu tak semua boleh upload kat fb sbb masing2 freee hair.. hahaa diorg malu ..

No comments: