Tuesday, February 15, 2011

bebel pagi :)

mase untuk berubah maz... smpi bila nak mengharap kt org?? mlm td da mcm2 mimpi. ade baek, ade buruk. wlpn tido pe jam je.amek iktibar dr situ.. and today Maulidur Rasul. (selawat ke atas Baginda, Nabi Muhammad SAW).. syukur sgt pg ni sng bgun, evn tak de org kejutkn. (tp hri2 biase mmg bgun sndri pon. haha paling awl skali dlm bilik ni. cume kdg2 tu bile pnt sgt... hehee ade jugak la terlewat skit.and mintak tlg org kejutkn)

so, pg2 ni dah kne start senam. yeeaahh tuk p'tandingan tu la ape lg. (bg la kekuatan tuk bdn ni trus bangkit tuk sume aktiviti harian)... dr segi fizikal, mmg nmpk happy.. tp dr segi mental n emosi ...agak kurang stabil. saya mmg pndi menyorokkan masalah dgn gelak tawa.sbb tu rmi yg tak perasan. cuma satu bnda, saya kalah.. dr segi ingat kat seseorang.. yeaahh, my family of cos la num one. selalu jgak cl mak abah dlm minggu ni. cume yg sorg ni.. hmmm.. =.= owaky2! da da... maz kite da jnji kan (dgn diri sendiri)... tak baek mungkir jnji!

juz that da malas nk on fb utk bpe hri ni. fon pon.. sgt tak bersedia tuk ESOK. dgn Quiz.. makkk .. mau pengsan! as usual, mmg akn tido sgt lewat lg minggu ni! hmmm... =.= tak pe tak pe2.. kejap je lagi maz! :)

pujuk dri sndri is better rather than nk tngu org pjuk. yeaah! saya m'ngaku, saya manja. kdg2 mengedik. tp bukan dgn semua org saya berkelakuan begitu. hanya mereka yg btol2 rapat dgn saya memahami saya,MAZNAH! kenal dgn sifat manja saya. :)

it's already late!
maz maz bye bye~

No comments: