Sunday, August 15, 2010

MELAKA lagii..haihhh

cm biase, asl nk balek melaka, adeje yg xkene..
perut sakit la.. kepala pening la...
haihhh ade2 je an??

ok today balek melaka,
tp mcm biase..
klau slalu balek ng arda..
tp hri ni balek abah anta..
and ainn tumpang..
means kne amek die kt srmbn dulu..
jgn risau kay,
ayh aku cool..
hhahahaaaa

and ayh aku bwk krete yg boot bsar punye,...
so muat la tuk campak brg aku ng kau yg bnyk giler tuh...
hahahaaaa
(xla bsr mne pon)
heee :)

ok today pki fon akak tuk gayut,
cl sana sini..
smpi abes....
ape lg??
kne bebel..
hahahaaa
mmg ptot pon..
heeeee....
tp da gnti balek....
kan???
ok so, xde hutang...

nk balek melaka....
esk quiz maths..
and dlm dis week jgak akn ade quiz tuk bio..
OMG!!!
ainn,,
aku rse mmg kite kne wat stdy group tu scpt mngkin..
ASAP!
sbb aku da mmg totaly lost!
da mcm kat lost world of tambun ..
hahahahahahaha
cm tatau pape dah...
hahahaa...
yeah.. mmg btol
smkin susa!

ok kali ni balek xbwk lappy...
u duduk uma ye lappy...
adk nk pi stdy!
hahahaaaa.....
gonna miss u baby(my lappy)...
hmmmmm T__T

abah tnye
"nk balek nx wk??"
hahaaa..
cm best je dgr..
hahahaa
tp xtau lg..
kne pikir dulu..
(pdhl, "nk nk nk ")
mstila....
balek uma,. spe xnk??
lalalaaa...

ok da maz, get ready,
nk siap2..
pas2 balek kolej tercinta (konon)
daaaa....
<3

No comments: