Sunday, January 17, 2010

LAST day!

hmmm..
esk!
maka dengan ini, semua pelajar Kolej Matrikulasi Melaka diarahkan pulang ke sarang masing2 (PDT je lah).. haihhh, ape nk buat! nak ke, xnak ke.. tetap kene balik jugak.
and mcm biase, before pkul 7 dah kene terpacak kat situ (klau xnk kad outing kene tahan), pastu kene lah berbaju kurung. (ceh kene control ayu, padahal aku agak mls nk pki bju kurung. Tp lepas kene denda hri tu, pasal pki seluar jeans..aku jd baik sikit-konon je)

maka dengan itu bermula jugak lah episod, dimana aku xboleh selalu online! hahahaaa... bukan itu je, aku jugak tak boleh lah nak main2! sbb final dah dekat! bulan mac. klau nk stay kat matrix n terus kan PST, so aku kene lah belajar betul2! hmmm...
tp kan.. assigment??? lantaklah..kat sana aku buat lah! mesti mcm org giler! yelah, kene buat itu, ini.. sume nk kene buat! mati lah! presentation lg! arghhh....

tp aku still relax kat depan laptop..
siap tlg rahma n aredaa buat blog lg!
aku create kan tuk diorang..heeeee...
saje je..

lepas ni, dah susah nk online.
tak tau lah ape akan jd ng hidup aku kat sana!
xbleh online, xbleh mkn sedap2..
and mak kate xyah balik.. sampai raya cina!
haihhh,,boleh ke??
yelah setiap minggu aku balik! (i mean mase sem 1 lah)
and skrg dah nk exam, lgpun kesian kat abah.. nk amik aku selalu!
it's ok! i'll try.. (klau boleh, tp xjanji)
hahaaaa...

Ya Allah,
bantu lah hamba mu yang lemah ini ..
(Amin)

harap2 sgt, lepas ni aku rajin2 lah belajar! (mcm roomate aku tuh)
hmmm, sampai sini je ..xtau lg bile nk update blog nih.. lepas nih dah sibuk ngan study, exam, presentation,assgmnt, class tambahan (mlm), kuliah etc.
STUDY STUDY STUDY!

tp sebelum tu, aku akan online puas2..
kcau sume org.
rahma,kwn2 sekolah..
iqa, kak eqyn..sape lg ntah..
heheeee....

No comments: