Monday, October 12, 2009

*#*#*#*#

APA PUN YANG TERJADI, BERJALAN LAH TANPA HENTI..
hmmmm...
ape yg kite cari dalam hidup ni sebenarye???

aku sendiri pun tak dapat nak jawab...
but ,
ape yg aku tahu..
aku nk jd hamba Allah yg sentiasa mendapt keredaannye
dalam menjalani hidup didunia mahupun diakhirat kelak..
aku ingin menjadi anak yg solehah..
yang mampu membalas segala jasa kedua ibu bapa ku..
walaupun aku tahu aku tidak mampu untuk membalas segala2 nye...

dalam menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar,
aku mengaku,
ade kalanye aku tidak kuat utk menghadapi segala ujian yg mendatang...
tp bile difikirkan..
kenapa orang lain boleh,
dan tidak aku???!!!

seharusnye aku sedar!!!

wake up mazzzz!!!!
kau belum terlambat,,,
study penting!!!
yeah, aku tahu tu..
TAPI...

Malas,
tu lah subjek utama...
jauh,
faktor kedua...haihhhh
tah lah

Ya Allah bantu lah hamba mu yg lemah
Ini..

No comments: